Service adviseur

Jobbeschrijving

Bij Electrolux betekent werken veel meer dan de laatste producten of technologieën op de markt brengen. Met merken zoals AEG, Electrolux en Zanussi willen wij het leven van miljoenen mensen verbeteren. Dit doen wij door innovatieve en duurzame huishoudelijke apparaten te ontwikkelen en grenzen te verleggen binnen de kookbeleving en het huishouden.

De vraag naar een optimale dienstverlening wordt met de dag groter. Wij streven er dan ook voortdurend naar om met onze merken een toonaangevende service van hoge kwaliteit te garanderen. Daarom zijn we voor het Service Contact Center op zoek naar meerdere Service Adviseurs die vanuit een passie voor service hun loopbaan op een proactieve manier willen vormgeven.

Werken op het Service Contact Center

Het Service Contact Center is de eerste afdeling waarmee consumenten contact opnemen bij vragen omtrent onze huishoudelijke apparaten, reparaties, klachten en onze bijhorende dienstverlening. Om onze consument de beste service te garanderen ontvang je als Service Adviseur regelmatig trainingen over onder andere onze producten, gesprekstechnieken en leer je op een proactieve manier invloed uit te oefenen op onze klantbeleving. Deze kennis en ervaring helpen jou je communicatieve skills en je empathisch vermogen te ontwikkelen en vormen een stevige basis om je in jouw loopbaan verder te ontwikkelen. 

Het Service Contact Center is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8:00 tot 18:30 uur en op zaterdag van 9:00 tot 13:00 en telt ongeveer 30 collega’s. Een groot deel van de werkzaamheden richt zich op de behandeling van vragen over het gebruik van onze huishoudelijke apparaten, defecten of storingen. Het succes van het team en jij als Service Adviseur wordt gemeten aan de hand van het aantal geholpen klanten en de klanttevredenheid, twee goede graadmeters voor de excellente service die we nastreven en jouw persoonlijke ontwikkeling.

Doorgroeimogelijkheden bij Electrolux

Bij Electrolux staat persoonlijke ontwikkeling hoog in het vaandel, we noemen dit Hire4Potential. Dit houdt in dat wij je voorzien van verschillende opleidingen en je de kans bieden jezelf te ontwikkelen binnen de afdeling of daarbuiten. Hier heb je zelf veel invloed op en wij ondersteunen je graag, bijvoorbeeld met het opstellen van een persoonlijk ontwikkelingsplan. Afhankelijk van jouw interesses kun je vanuit ons Service Contact Center doorstromen naar de Sales divisie, waar vaak de complexe of juridische klantvragen worden behandeld. Heb je de ambitie om je te ontwikkelen binnen Sales of Marketing dan zijn de kennis van onze producten en jouw communicatieve vaardigheden hiervoor de beste basis.

Jij bent

  • Positief – Enthousiasme en passie is een must om onze waarden uit te dragen. Een gezonde commerciële feeling en een flinke dosis empathisch vermogen zorgen ervoor dat jij onze consumenten op de beste manier van dienst bent.
  • Empathisch – Je bent onze consumenten nét een stapje voor: je begrijpt hun situatie en je biedt hen net dat beetje extra service voor een optimale klantbeleving.
  • Proactief – Met jouw communicatieve vaardigheden ben je in staat de consument op een efficiënte en effectieve manier te helpen. Je helpt collega’s bij complexe vraagstukken en weet wat je moet doen wanneer het net even wat drukker is.
  • Leergierig – Je deelt jouw inzichten graag met je collega’s. Kansen voor procesverbetering maak je bespreekbaar en je draagt graag bij aan constructieve projecten om het werk voor jezelf en je team te verbeteren. 

Opleiding & ervaring

  • Bij voorkeur heb je (tijdens je studie) reeds een eerste succesvolle werkervaring achter de rug in een klantgerichte functie.
  • Je hebt interesse in digitale ontwikkelingen en kunt goed met computersystemen overweg.
  • Je bent minimaal 24 u per week beschikbaar en je kan van maandag tot vrijdag in flexibele diensten tussen 8u00 en 18u30 werken. Zaterdag van 9u tem 13u00. Hybride werken mogelijk, 2 dagen op kantoor en 3 van thuis uit.
  • Je beschikt over een zeer goede mondelinge en schriftelijke kennis van het Nederlands en drukt je goed uit in het Frans.

Wat wij jou aanbieden

  • Een competitief salaris
  • Goede extra-legale voordelen
  • Je krijgt een interessante bedrijfskorting op de groot- en klein huishoudelijke apparaten, onderdelen en accessoires uit ons productassortiment.
  • Training en opleiding zijn een vast onderdeel van je functie.
  • Een uitdagende baan bij een internationale marktleider met verschillende doorgroeimogelijkheden.
  • Je komt terecht in een organisatie met een Scandinavische bedrijfscultuur waar veel aandacht gegeven wordt aan innovatie, digitalisering en duurzaamheid en waar er altijd ruimte is voor nieuwe initiatieven en continue verbetering.