Contact Center Agent

De beste service: daar gaan we voor! Om onze consumenten een op-en-top klantenervaring te kunnen garanderen, zijn we voor onze dienst-na-verkoop dringend op zoek naar Contact Center medewerkers. Ben je commercieel en hulpvaardig? Lees dan zeker even verder!

Een dag op het werk

  • Je helpt consumenten met al hun vragen en problemen (defecten, storingen, ...) bij het gebruik van onze huishoudelijke toestellen.
  • Tijdens het contact zorg je dat je alle nodige informatie volledig en correct registreert zodat de apparaten goed en efficiënt hersteld kunnen worden.
  • Je bezorgt consumenten informatie over het onderhoud, de installatie, eventuele promotiecampagnes, acties, evenementen en andere diensten.

In het Contact Center zal je samen met een team van 30 collega’s elke dag het beste van jezelf geven. Dit doe je vanuit ons kantoor in Evere (Brussel) in combinatie met telewerk. Join the AEG-club!

Wat wordt er van jou verwacht ?

  • Je hebt alles netjes op een rijtje. Je werkt nauwkeurig en je zorgt voor een gestructureerde administratie en efficiënte communicatie.
  • De consumenten zijn dol op je. Met een flinke dosis enthousiasme, commerciële flair en empathisch vermogen begrijp je elke situatie en bied je de allerbeste oplossing aan.
  • Keep calm and carry on. Je blijft rustig en je behoudt het overzicht als het drukker wordt. Kortom: je bent stressbestendig.

Wat bieden we jou aan?

  • Een goed salaris en prima aanvullende arbeidsvoorwaarden in een internationaal bedrijf met een uitstekende reputatie als marktleider.
  • Een uitgebreid opleidingstraject met de nodige bijscholing en begeleiding.
  • Een bedrijfscultuur met veel aandacht voor innovatie, digitalisering, duurzaamheid en een aangename werkomgeving.

Is deze functie jou op het lijf geschreven?